Zásady služby
Zásady služby
- Služba je poskytována bezplatně
- Poradenské služby poskytujeme v prostorách Centra pro cizince (Kounicova 13, Brno) nebo online přes platformu Teams (z konzultace nebude pořizován videozáznam). Nabízíme také doprovod na jednání se zaměstnavatelem, na Úřad práce apod.
- Tlumočení
- Pokud nekomunikujete v jazycích: čeština, angličtina, němčina, ukrajinština, ruština, můžeme zajistit tlumočení prostřednictvím interkulturního pracovníka.
- Pokud chcete využít tlumočníka, je nutné se na konzultaci předem objednat.
- Tlumočení může být poskytováno na maximálně dvou setkáních s poradcem. Poté je
zajištění tlumočení na Vás.
- Prosím, neobracejte se po skončení konzultace na tlumočníka s žádnými dalšími dotazy.
- Počet schůzek je na vzájemné domluvě. Délka konzultace je 60 minut, delší konzultace je možná po domluvě s poradkyní.
- Při pozdním příchodu na domluvenou konzultaci se její délka neprodlužuje.
- Na začátku spolupráce s Vámi bude podepsána registrační karta klienta a evaluační dotazník, v případě dlouhodobější spolupráce se vyplňuje také monitorovací list.
- Spolupráci můžete kdykoliv ukončit bez udání důvodu (stačí telefonické, ústní nebo písemné sdělení o ukončení).
- Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na konzultaci dostavit, omluvte se poradci alespoň 1 den předem. Pro poradce/kyně platí stejná povinnost.
- Poradci/kyně si vyhrazují právo odmítnout poskytnutí poradenství nebo ukončit spolupráci v těchto případech:
- Klient se bez omluvy nedostaví na předem smluvenou konzultaci a nejpozději do jednoho měsíce nekontaktuje Centrum pro cizince.
- Klient 3x po sobě zruší domluvenou konzultaci.
- Dojde ke slovnímu nebo fyzickému napadení poradce se strany klienta.
- Klient opakovaně vykazuje známky užití omamných látek (např. alkohol, drogy).
- Pokud řešená situace přesahuje kompetence poradce/kyně, poskytneme kontakt na jiného odborníka.
- Poradci jsou povinni zachovávat mlčenlivost dle vnitřních předpisů CPC JMK a to i po skončení spolupráce. Výjimkou je ohlašovací povinnost v případech vymezených zákonem.
- Informace o klientovi předáváme dalším partnerům (zaměstnavateli, ÚP) jen se souhlasem klienta. Vždy se domluvíme, komu a jaké informace sdělujeme.
- Spolupráce s kariérními poradci/kyněmi je dobrovolná a výsledek spolupráce závisí zejména na Vašem aktivním přístupu. Nevyřešíme situaci za Vás, ale podpoříme Vás v tom, abyste svou situaci zvládli.
- Vztah mezi poradcem/kyní a klientem je profesionální. Poradce/kyně, prosím, kontaktuje a komunikujte s nimi pouze přes oficiální komunikační kanály.
- Je možné dohodnout změnu poradce/kyně.
Přihlaste se k odběru newsletteru. Dostávejte nejnovější informace o našich akcích, kurzech a přednáškách.